Saturday, July 25, 2015

عبدالرضا رستمي ، مستخدم دست چندم اطلاعات آخوندها در آلمان را بهتر بشناسيم

عبدالرضا رستمي؛ مستخدم اطلاعاتي گشتاپوي آخوندي

عبدالرضا رستمي؛ مستخدم اطلاعاتي گشتاپوي آخوندي

رژيم آخوندي براي يكي از پادوهاي وزارت بدنام اطلاعات، مزدوري به اسم عبدالرضا رستمي است كه پس از افشاي طرح‌ها و توطئه‌هاي وزارت اطلاعات در آلباني، وزارت جاسوسي و ترور ملايان او را در ارتباط با هواداران مجاهدين در اين كشور فعال كرده است تا با تطميع و وعده خروج از آلباني و پرداخت پول، آن‌ها را مستقيم يا غيرمستقيم به خدمت گشتاپوی آخوندي دربیاورد.خروج از مهلكة سرنگوني، تنها راه برون‌رفت خود را در نابودي و انهدام مقاومت و مشخصاً در انهدام تنها نيروي جنگندة ضد رژيم جستجو مي‌کند. به‌منظور رسيدن به اين هدف، طرح‌هاي مختلف را به‌موازات هم پيش مي‌برد، اجراي هر طرح نيازمند شناسايي و اطلاعات اوليه است دستگاه جاسوسي رژيم از طريق مأموران خود و ازهر طريق ديگر اقدام به چنين كاري مي‌کند تا طرح‌هاي تروريستي خود را براي ضربه زدن به مجاهدين تكميل نمايد. بنابراين اطلاعاتي به‌روز از درون مجاهدين در ليبرتي يك نياز جدي رژيم است كه تنها از طريق طعمه‌ها و عوامل خودش ميسر مي‌باشد. همچنان كه نياز دارد در پيشبرد جنگ‌های رواني از طريق توابان و خودفروختگان با دروغ‌سازي عليه مجاهدين شيطان‌سازي كند و زمینه كشتار آن‌ها را فراهم سازد.
عبدالرضا رستمي كيست؟
عبدالرضا رستمي در 11خرداد1390 يعني حدود 2 ماه پس از حمله و هجوم نيروهاي جنايتكار مالكي در 19 فروردين 1390 كه به فرمودة ولي‌فقيه ارتجاع صورت گرفت، خود را تسليم نيروهاي عراقي نمود.
او مدت‌ها قبل از تسليم شدن به نيروهاي مالكي، خودش را پيش‌فروش وزارت اطلاعات كرده بود. به همين منظور با سوءاستفاده از اعتمادي كه به او شده بود اقدام به جمع‌آوري اسناد و مدارک و اطلاعاتي كرد تا:
اولاً: خودش را گران‌تر به رژيم بفروشد.
ثانياً: در همکاري با طرح‌هاي وزارت اطلاعات، الزامات به‌روز كافي داشته باشد.
در همان نخستين روزهايي كه وي خود را به اطلاعات آخوندي تسليم نمود، نام او با تأكيد بر اينكه اطلاعات مهمي با خود آورده است؛ از بلندگوهاي اطلاعات آخوندي در اطراف اشرف بارها و بارها پخش گرديد:
- صداي مزدور وزارت اطلاعات در سيرك ولايت _ 18 خرداد 1390: آقاي رستمي آمد بيرون با كلي اطلاعات همه‌چيز را گفته...file
- صداي مزدور وزارت اطلاعات در سيرك ولايت _ 21 خرداد 1390: عبدالرضا رستمي از پيش خودتان اومده خودش هم رفته سري به خونواده ش بزنه ديداري تازه كنه بعد از سي سال مي آد همين‌جا پيشتون. file
- صداي مزدور وزارت اطلاعات در سيرك ولايت _ 25 تير 1390: عليرضا رستمي مي ياد بيرون و مصممه با خودش هزاران مدرك هم مياره.file
- مزدور وزارت اطلاعات در سيرك ولايت _ 21 خرداد 1390: آقاي رستمي اطلاعات بسيار ذي‌قيمتي از سازمان آوردهfile ...
-همچنين سفارت رژيم در بغداد با چاپ عكس شخصي اين مزدور و پخش گستردة آن در تاريخ 27 مرداد 1391 در مناطقي از اشرف كه تحت تصرف و كنترل نيروهاي سركوبگر عراقي قرار داشت، وصل و خودفروشي اين مزدور به دستگاه جاسوسي و اطلاعاتي رژيم را لو داد.

طرح وزارت اطلاعاتabd2

No comments:

Post a Comment